Monday, August 23, 2010

Pembuka blog

actually ni percubaan kali ke 3 utk aku try berblog.. ntah brape lama akan bertahan blog ni aku pun x pasti lagi.. percubaan pertama aku pada masa aku mula2 masuk kerja dulu tahun 2004.. bz dgn kerja kat site membuatkan aku takde masa nk online lantas aku pun lupa dgn password n login name.. insyaallah dgn percubaan kali ke 3 ni, aku akan lebih cuba utk luang masa utk tulis blog ni..

kenapa tetiba2 jer aku terpikir nk wat blog smula ni?? hmm aku rasa maybe nk wat satu perubahan skit dlm hidup aku ni.. need to change something before starting something.. baliknya aku dr tanah suci Mekah baru2 ni membuatkan aku rasa the urgency to change n improve myself.. maybe dgn aku start blog ni, secara x langsung ianya menjadi satu reminder utk aku di masa akan datang insyaallah

No comments:

Post a Comment